TERUGROEPACTIE TER CONTROLE VAN DE PCV KLEP
Modificaties zijn uitgevoerd. PCV - klep was in orde en en is een nieuwe massa kabel bij gelegd. Heb ter vervanging een CB 600 meegekregen splinternieuw maar zou die niet graag ruilen voor mijn Pan. Voor geen geld van de wereld. Als ge zo eens met een andere motor rijdt besef je pas wat voor een fantastische moto wij hebben.
-
- Lid
- Motormerk: Honda
- Motortype: CBR1100XX
- Kleur: Titanium
- Bouwjaar: 1997
- Technische Bagage: Leek
Neen, met als resultaat dat ik hier al bijna een maand zit (K) en dat mijne motor nog bij den dealer staat. Maar we hebben een goede afspraak gemaakt. Ze mogen er al hun tijd voor nemen. Dan moeten ze hem volledig kuisen. Als het goed weer is mogen ze hem in mijn garage zetten en onderweg nog effe voltanken. Goei service noem ik dat.
Ride free from ET
-
- Lid
- Motormerk: BM dinges
- Motortype: R1250GS ADV
- Kleur: TROPHY
- Bouwjaar: 2023
- Dealer: LUDWIG MOTORS ST NIKLAAS
- Technische Bagage: Sleutel af en toe
- Contacteer:
Morgen is het zover
Mijn brommerke moet onder het mes
Vanavond meegebracht van de firma naar huis en wou weer niet starten.
Denk dat de oorzaak in de dodemanskop te zoeken is wat ik hoorde ook de benzinepomp niet draaien.Een paar maal het contact en de knop op en af en plots startte hij terug.Zal een zoekwerkje worden vrees ik
Dat die mannen van de kust maar zorgen dat de zon schijnt als ik daar een hele dag moet rondhangen te Antwerpen aan Zee
PS:mijn echtgenote komt misschien ook mee Dus...geen zware verhalen hé mannen En die voetsteuntjes die moeten vervangen worden,dat heeft de instructeur op de cursus gedaan hé
Mijn brommerke moet onder het mes
Vanavond meegebracht van de firma naar huis en wou weer niet starten.
Denk dat de oorzaak in de dodemanskop te zoeken is wat ik hoorde ook de benzinepomp niet draaien.Een paar maal het contact en de knop op en af en plots startte hij terug.Zal een zoekwerkje worden vrees ik
Dat die mannen van de kust maar zorgen dat de zon schijnt als ik daar een hele dag moet rondhangen te Antwerpen aan Zee
PS:mijn echtgenote komt misschien ook mee Dus...geen zware verhalen hé mannen En die voetsteuntjes die moeten vervangen worden,dat heeft de instructeur op de cursus gedaan hé
VRIENDELIJKE MOTORGROETEN VAN DE PANNEMAN.
BE A MAN RIDE A PAN !!!
BE A DREAMER RIDE A BEEMER !!!
BE A MAN RIDE A PAN !!!
-
- Lid
- Motormerk: -
- Motortype: -
- Kleur: -
- Bouwjaar: 2020
- Dealer: Tuybens Zottegem
- Contacteer:
Vorige week was het nen Hornet, nu is het nen CB600F ....panneman schreef:Ben jij daar nu nog mee aan het rijdenFilip schreef:'k zal maken dat dienen CB600F op tijdterug is
Waarom is uwe pan dan nog binnen
Ik heb hier wel meer dan 1 ST1300 staan die op onderhoud moet zulle ....
... houd het op dit ogenblik bij 30 PK...
-
- Lid
- Motormerk: Honda
- Motortype: ST1300
- Kleur: Achilles black
- Bouwjaar: 2007
- Dealer: Joris Sport, Blankenberge
- Technische Bagage: Leek
En Yvan, hoever staan de onderhandelingen over de GW????panneman schreef:PS:mijn echtgenote komt misschien ook mee Dus...geen zware verhalen hé mannen
Ben je er al uit met je echtgenote, die volgens mij een zeeeeeer goede smaak heeft?
Wanneer teken je de bestelbon?
Don't cry because it's over, smile because it happened! (Dr. Seuss)
-
- Lid
- Contacteer:
Freddy Wie is FreddyDIETE schreef:Hier nog altijd zon,dus..... Goldwingprobleem ik denk tussen Freddy en Panneman komt het NOOIT meer goed Diete.
Nooit gezien en nooit van gehoord
Of is dat die snodaard wiens vrouw ik eens een hartig mailtje moet sturen
Tja,mijn modificaties en herstellingen zijn ook uitgevoerd.Is wel de laatste keer dat ik hier op het forum aankondig dat ik naar de dealer ga.Komen daar lastige mensen zeg De hele voormiddag mijn echtgenote maar opjutten om een Goldwing aan te schaffen omdat dat zadel veel beter zit,nou zeg.Weet je wat ik de rest van de dag moeten doen heb om haar van die gedachte te brengen
Eerst gaan wandelen in Blankenberge op de dijk(jakkes )
en daarna moest ik ook nog naar Brugge om daar in de drukte wat te gaan shoppen.Gelukkig was na een bezoek aan de handtassenwinkel het gegoldwing over
Ik hoop nu ook dat mijn startprobleem opgelost is.Alle contacten zijn getest en gereinigd.Ook de batterij is getest en goedgekeurd.
De boutjes an de voetsteuntjes zijn ook vervangen maar heb dat niet onder waarborg kunnen regelen
Kostprijs 3.17€ Valt goed mee voor zoveel fun
BE A MAN RIDE A PAN !!!
BE A MAN RIDE A PAN !!!
-
- Lid
- Contacteer:
Genoeg gescoord om van het GWgezaag af te zijn en wat extra punten voor motorreizen
Laatst gewijzigd door panneman op za 23/04/05 - 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
BE A MAN RIDE A PAN !!!
BE A MAN RIDE A PAN !!!