Er zijn 155 resultaten gevonden
Ga naar uitgebreid zoeken
- door guyke
- do 05/02/26 - 07:56
- Forum: ST1300 Techniek
- Onderwerp: GPS aansluiten
- Reacties: 2
- Weergaves: 2579
Linkerzijde is er een aansluiting voorzien in de dikke bundel zoals op foto omcirkeld.
Even testen door contact op en af te zetten natuurlijk.

- door guyke
- do 14/08/25 - 08:39
- Forum: ST1300 Toebehoren
- Onderwerp: Bagagezadeltas duozit
- Reacties: 3
- Weergaves: 5488
Ik ook steeds met duo maar gebruik wel veel de tanktas van bagster.
De tankbescherming blijft er steeds opzitten wat ik dan weer een voordeel vind ter bescherming van de tank.
- door guyke
- di 01/04/25 - 20:53
- Forum: ST1300 Techniek
- Onderwerp: How to: Vervangen mechanische dichting ST1300
- Reacties: 25
- Weergaves: 1034886
guyke schreef: ↑zo 16/11/14 - 11:33
Goe bezig, zou er zelf aan kunnen beginnen.

moest het nodig zijn natuurlijk.
En het is nodig, anders moet ik wachten tot 17 april.
Morgen eens bekijken en dan aan beginnen denk.
- door guyke
- vr 31/01/25 - 11:25
- Forum: ST1300 Algemeen
- Onderwerp: Groot onderhoud ST1300
- Reacties: 4
- Weergaves: 55893
Denk zeker niet dat je teveel betaald hebt.
€180 voor één schijf is niet overbetaald want op veel sites €240 en meer!
Onderhoud kost geld en je moet er ook je gerief voor hebben en dat is ook niet gratis geweest.
Uurloon loopt ook dikwijls op ...
- door guyke
- di 21/01/25 - 09:35
- Forum: ST1100 Algemeen
- Onderwerp: Spullen te koop
- Reacties: 0
- Weergaves: 37551
Nog ene dat lid wordt om te verkopen, zou dringend iets aan moeten gedaan worden.
Voor zo'n dingen zijn er verkoop sites genoeg.
- door guyke
- ma 19/08/24 - 13:46
- Forum: ST1300 Techniek
- Onderwerp: geen remdruk meer vooraan
- Reacties: 2
- Weergaves: 44213
Eerst een proberen goed te ontluchten, als dat niet helpt verder zoeken ergen op lekkage.
Welke kleur heeft de olie, deze moet (glas)helder zijn of toch bijna.
- door guyke
- do 18/07/24 - 10:05
- Forum: ST1300 Techniek
- Onderwerp: Zadel
- Reacties: 2
- Weergaves: 15312
Onder zadel weet ik niet direkt maar achter de linkse kuip zitten wel enkele aansluitingen voor GPS dus ook voor iets anders als je wil.
- door guyke
- ma 13/05/24 - 14:00
- Forum: ST1300 Techniek
- Onderwerp: St 1300 valt stil alst warm is
- Reacties: 3
- Weergaves: 18723
Marc Pan schreef: ↑zo 12/05/24 - 19:32
.....mijn plak waar de nummerplat ophangt er af gehaald en die van hun er op gehangen ongevraagd.......
ja dat doen ze eerst, reklame voor alles.
- door guyke
- do 01/02/24 - 18:52
- Forum: ST1300 Algemeen
- Onderwerp: Top Sellerie zadel
- Reacties: 5
- Weergaves: 25699
guyke schreef: ↑ma 25/10/21 - 16:42
Heb ook een top sellerie, lange versie voor bestuurder.
Komen kijken kan altijd regio Willebroek.
Ondertussen al lang weer verkocht en terug Corbin aangeschaft.

- door guyke
- ma 22/05/23 - 14:36
- Forum: ST1300 Algemeen
- Onderwerp: startproblemen na stilstand
- Reacties: 3
- Weergaves: 20782
Tank halfvol is nooit goed als hij lang moet stilstaan wegens condensvorming,
wil nu niet beweren dat dit de oorzaak gaat zijn...