Hallo;
Ik heb een pan european st1300 en bijna 95000km op de teller. Ik heb deze verleden jaar aangekocht, maar na een jaar rijden lekte
de master cilinder van de koppeling. (cilinder aan het stuur)
We hebben deze gereviseerd met natuurlijk nieuwe onderdelen en onder een klein ritje kreeg ik het probleem dat de koppelingshendel steeds meer naar achter ging pakken to ik helemaal geen koppeling meer had. (normaal pakt die ongeveer halfweg)
Na nogmaals ontlucht te hebben reed ik nogmaals rond, maar ik kreeg net hetzelfde probleem.
Ik heb dit probleem in een garage laten navragen, maar ze weten niet wat dit zou kunnen teweeg brengen.
het gekke is ook, dat als de motor koud is pakt de koppeling wel, maar hoe heter de motor wordt hoe minder die pakt.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen? Er is nergens een lek te bespeuren, dus hier kan het niet aan liggen.
Mvg
probleem koppeling
- guyke
- Lid
- Berichten: 1848
- Lid geworden op: za 08/09/07 - 16:03
- Motormerk: Honda
- Motortype: ST1300
- Kleur: Rood
- Bouwjaar: 2011
- Dealer: doe veel zelf met hulp van ...
- Technische Bagage: Vervang mijn olie zelf/inspecteren
- Locatie: Heindonk
Re: probleem koppeling
Is er volledig nieuwe olie op koppelingssysteem gedaan?
"Driverke" je zal steeds in gedachten met ons samen rijden.
Guyke & Christel
M-AAR 756
Guyke & Christel
M-AAR 756
-
- Nieuw Lid
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo 28/04/24 - 15:29
- Motormerk: honda
- Motortype: ST1300
- Kleur: grijs
- Bouwjaar: 2002
- Dealer: okasie gekocht
- Technische Bagage: Sleutel af en toe
Re: probleem koppeling
ja dat hebben we gedaan en 2x ontlucht.
-
- Lid
- Berichten: 111
- Lid geworden op: ma 14/04/08 - 13:52
- Motormerk: honda
- Motortype: st1300
- Kleur: blauw metalic
- Bouwjaar: 2015
- Technische Bagage: Vervang mijn olie zelf/inspecteren
- Locatie: westmalle
Re: probleem koppeling
De clave cilinder reinigen, is en klus voor mannekes met kleine handjes,
allee die hebben daar toch een groot voordeel bij.
allee die hebben daar toch een groot voordeel bij.