Zumobevestiging op ST1100

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc DM
Lid
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 26/09/07 - 22:12
Motormerk: Honda
Motortype: ST1300A
Kleur: Digital Silver
Bouwjaar: 2005
Dealer: Guido Verburgh Zelzate
Technische Bagage: Leek
Locatie: Lochristi

Zumobevestiging op ST1100

Bericht door Marc DM »

Voor de geïnteresseerden van het forum (o.w. Eddy Waasland en Kapan St1100) heb ik een aantal foto's geplaatst van de bevestiging van mijn Zumo 550 op de st1100. Het is eigenlijk een roadbookhouder in inox die in de hoogte verstelbaar is met inbusschroeven. Ik heb het geheel aangekocht bij Moto 2000 (bij het 'vriendelijk heerschap' ) te Gent voor de prijs van 75 euro. Het is op de markt gebracht door de Nederlandse firma NéBé waarvan je de info terugvindt op de website http://www.nebe.nl/. Klikken op Motorroadbook, Handleidingen en daar het type opzoeken. Bij de aanschaf kreeg ik een lapje van een fietsbinnenband (3cm x 3 cm) mee zodat de Zumohouder stevig op zijn plaats blijft tijdens het rijden over een hobbelige weg. Het geheel past perfect op de st1100 en is duurzaam.
De foto's zijn genomen vanuit mijn rijpositie, zo kan je meteen oordelen wat je ziet. Het enige nadeel van deze plaatsingswijze is dat het groene lichtje van de neutraal verstoken blijft van je gezichtsveld. De centrale plaats tov het stuur biedt een optimale aflezing tijdens het rijden en een minimum aan kijkafwijking met je ogen.
Je vindt de foto's terug in het fotoalbum 2_avatars_foto's welke je kan uitvergroten door er op te klikken.
Wens je details ivm afmetingen, stuur me dan een pb. :wink:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marc DM op di 08/04/08 - 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
___________________________
ST1300A (2005)⎪stuurverhoger⎪Flip Top-scherm⎪witte leds vooraan⎪groene leds in zijspiegels⎪Top Sellerie overtrek⎪rear shock protector⎪ Zumo 550 ⎪Interphone F4 + Tribe⎪Shoei Neotec helm
kaptan-st1100

Re: Zumobevestiging op ST1100

Bericht door kaptan-st1100 »

hallo mark,

thx voor de nuttige info. :prayer: ...ik zal kijken op die site ....maar wellicht mischien zelf proberen na te maken.... :rolleyes: ...

mvg kaptan
august51

Re: Zumobevestiging op ST1100

Bericht door august51 »

bedankd om de fotos te plaatsen ga da is goe bekijken en dan proberen na temaken , maar het is in ieder geval een goede opsi
bedankt en groetjes
august51
eddy(waasland)
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 02/05/05 - 08:33
Motormerk: Honda
Motortype: 1100
Kleur: bordeaux
Bouwjaar: 1998
Technische Bagage: Leek
Locatie: Waasland

Re: Zumobevestiging op ST1100

Bericht door eddy(waasland) »

Merci Marc !!
biker

Re: Zumobevestiging op ST1100

Bericht door biker »

hier enkele fotokes van tomtom op de pan :wink:



Afbeelding



Afbeelding
ErikVI

Re: Zumobevestiging op ST1100

Bericht door ErikVI »

goedenavond,

mijn gps houder gemaakt en gemonteerd.
gelieve topic hieronder te zien aub


viewtopic.php?f=5&t=4968&st=0&sk=t&sd=a&start=20
Plaats reactie