zaterdag vlug led's in spiegels gezet. Bijna onzichtbaar, maar ze lichten mooi op bij gebruik

Zen er fier op

Dat heb je netjes gedaan Guyke!guyke schreef:Wist dat CBX naar Gandatour kwam![]()
zaterdag vlug led's in spiegels gezet. Bijna onzichtbaar, maar ze lichten mooi op bij gebruik![]()
Zen er fier op
Als je het eenvoudig wil doen,je maakt een gaatje in de rubber afdichting die tussen het spiegelglas en kuip zit en je duwt er het lampje in en dan zijn je originele draadjes lang genoeg en je steekt ze tesamen in fiche van pinker.BUFFEL schreef:Was inderdaad proper gedaan Guyke,
niet te fel maar toch zeer zichtbaar voor jezelf ( gebeurt allemaal wel eens dat we
de pinkers vergeten afzetten, en met de gps gemonteerd zie ik de lichtjes op het dashboard niet )
en ook voor anderen die naast je rijden duidelijk.
En zoals je zei, je ziet ze zo niet zitten![]()
![]()
( Ik heb ook zo een 10tal lampkes liggen, zou wel mooi en praktisch zijn, maar aangezien
ik nog gene sticker kan plakken zou ik ne chinese vrijwilliger moeten hebbenom ze evt
te plaatsen )
Ene Hollandsche vrijwiller mag dat ook??BUFFEL schreef: ( Ik heb ook zo een 10tal lampkes liggen, zou wel mooi en praktisch zijn, maar aangezien
ik nog gene sticker kan plakken zou ik ne chinese vrijwilliger moeten hebbenom ze evt
te plaatsen )
Aangezien de Nederlanders ook lid zijn van de Europese unie kan ik daar niets op tegenhebbenEne Hollandsche vrijwiller mag dat ook
Ik ben met pensioen en kan in principe elke dag...............je hebt PM.BUFFEL schreef:Aangezien de Nederlanders ook lid zijn van de Europese unie kan ik daar niets op tegenhebbenEne Hollandsche vrijwiller mag dat ook![]()
Als ge misschien een PBke kunt sturen met uw juiste adres, dan kan ik een ritteke plannen tot
bij U wanneer het voor U uitkomt om die lichtjes te plaatsen. We spreken de dag en datum dan wel
eens af, bedankt alvast op voorhand![]()
En als het zover is en er zijn er die mee een bezoekje willen brengen aan CBX en er een mooi
ritje een koppelen dan kun je gerust aanpikken.
P.S.: en elk geval was het wreed sjiek dat ge Zondag tijdens de gandatour speciaal was afgekomen
om ne goedendag te zeggen.
Jawel, maar dan zijn het tweekleuren leds. Namelijk, groen en rood tesamen geeft oranje, dus met drie aansluitingen. Ergens zal er wel een fabrikant zijn die dit levert. Je moet eens googlen.FIREMEN schreef:Knap werk dat monteren van die LED 's in de spiegelkap,maar waarom geen oranje LED's of bestaat dit niet?
Ik zou er ook wel monteren maar dan oranje.
Zijn er in strips te koop.FIREMEN schreef:Knap werk dat monteren van die LED 's in de spiegelkap,maar waarom geen oranje LED's of bestaat dit niet?
Ik zou er ook wel monteren maar dan oranje.
Er moeten er links en rechts nog enkele liggen!TIGER BOY schreef:Heeft er nog iemand 6 ledjes te koop voor mij?
Precies zoals ik het je voor heb gedaan netjes! :finga:
Van de 20 zijn er al 3 stuk en moet nog die van Brommerinneke doen , zal er ook geen over hebben SorryCBX schreef:Er moeten er links en rechts nog enkele liggen!TIGER BOY schreef:Heeft er nog iemand 6 ledjes te koop voor mij?
IK had er 20 stuks 10 voor mij en 10 voor mijn zoon maar die moet ze niet hebben ,dus laat maar iets weten TIGER BOYTIGER BOY schreef:Heeft er nog iemand 6 ledjes te koop voor mij?