Spoiler op de Topkoffer

Algemene vragen, antwoorden bevindingen met de Honda Pan European ST1300
Plaats reactie
Twointjepan
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 02/03/08 - 18:40
Motormerk: Honda
Motortype: St 1300A
Kleur: Zilver
Bouwjaar: 2007
Dealer: Felix en Jos
Technische Bagage: Vervang mijn olie zelf/inspecteren
Locatie: Deinze

Spoiler op de Topkoffer

Bericht door Twointjepan »

De knoop vorige week door gehakt en de spoiler besteld in Engeland word direct geleverd met de speciale kabel harnas...
Maandag werd die keurig thuis afgeleverd na 4 werkdagen en vandaag alles geplaatst...
Hier wat foto's van mijn nieuwe aanwinst...
Heb de kabel harnas doorgeknipt en verlengd omdat ik die aan de onderkant van de Topbox wou laten uitkomen en niet aan de voorkant van de Top box....

Groetjes
Twointje Pan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding
Pan ST1300-2007-Radio-Intercom Starcom digitaal-Topkoffer-Handvatverwarming-Topsellerie zadel-Winddeflectors kuip,spiegels-Zumo 660-K-N filter-FPR-Stuurverhoger-Versnellingsindicator-Leds in de spiegels-Irridium bougies-FlipUp scherm-Topbox spoiler
Nightwing
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: di 24/05/05 - 23:13
Motormerk: Honda
Motortype: ST1300
Kleur: Candy Glory Red
Bouwjaar: 2011
Technische Bagage: Leek
Locatie: OLV Waver

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door Nightwing »

Knap gedaan!
Kan een klusser (kluns) als ik alleen maar bewondering voor hebben :oops:
freerider

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door freerider »

Heel knap gedaan
Deze accessoire staat ook nog op mijn lijstje van hebbedingen, ik vind hem aleen een beetje duur :shock:
Twointjepan
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 02/03/08 - 18:40
Motormerk: Honda
Motortype: St 1300A
Kleur: Zilver
Bouwjaar: 2007
Dealer: Felix en Jos
Technische Bagage: Vervang mijn olie zelf/inspecteren
Locatie: Deinze

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door Twointjepan »

freerider schreef:Heel knap gedaan
Deze accessoire staat ook nog op mijn lijstje van hebbedingen, ik vind hem aleen een beetje duur :shock:
Freerider ik weet het is ontzettend duur , heb mijn Pan nieuw gekocht eind december 2007 en heb het van toen al op mijn vervanglijstje staan ..normaal plus minus 400 euro zonder de speciale kabelharnes laatste navraag bij Caset was zelfs 428 euro voor de spoiler en 48 euro voor de speciale kabelharnes..

Nu via E-bay in Engeland besteld zonder portkosten 308 euro spoiler en speciale kabelharnes bijeen..met portkosten 350 euro..
Dus heb ik samen met het vrouwtje eindelijk de knoop doorgehakt en het besteld , navraag bij dealer om dit te plaatsen nog eens 150 euro als alles meeviel en niet langer als 3 uur duurde..
Dus heb ik maar besloten om op mijn gemak zelf te doen , en ben blij dat ik het zelf gedaan heb want anders was de aansluiting onder aan de voorkant van de top koffer omdat de kabelharnes niet lang genoeg is om die aansluiting aan de onderkant van de top koffer te maken ..Met het zelf te doen heb ik de kabelharnes verlengd en de aansluiting aan mijn goesting aangepast ( is esthetisch ook veel mooier zo) totaal 4 uurtjes werk..

Groetjes.
Pan ST1300-2007-Radio-Intercom Starcom digitaal-Topkoffer-Handvatverwarming-Topsellerie zadel-Winddeflectors kuip,spiegels-Zumo 660-K-N filter-FPR-Stuurverhoger-Versnellingsindicator-Leds in de spiegels-Irridium bougies-FlipUp scherm-Topbox spoiler
Gebruikersavatar
swiebertje
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 20/05/07 - 17:37
Motormerk: Honda
Motortype: ST1300
Kleur: zilver grijs
Bouwjaar: 2003
Dealer: F & J Beringen
Technische Bagage: Sleutel af en toe
Locatie: Duffel

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door swiebertje »

ge moet het zo bekijken , een leven kost meer dan zo'n tweede stoplicht , het is tenslotte om beter op te vallen als je remt en het verschil merk je heel goed
--------------------------------------------------------------------------
regen of geen regen ,mij kom je overal tegen
BUFFEL
Lid
Lid
Berichten: 1282
Lid geworden op: wo 09/05/07 - 11:07
Motormerk: BMW
Motortype: K1600GT
Kleur: GREY
Bouwjaar: 2013
Dealer: Geert Van Mol
Technische Bagage: Leek
Locatie: Beveren-waas

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door BUFFEL »

ik zag onlangs 1300 pan die een standaard led stop licht had op topkoffer, en eerlijk twas echt zeer mooi, en kost veel minder geld
Ik heb vorig jaar bij aankoop van de nieuwe de topkofferspoiler erbij genomen, ik vind hem mooi, en vooral heel veilig voor het achteropkomend verkeer. De ' standaardspoiler ' van Honda voor de pan. Die kost nieuw en geplaatst om en bij de 500€, en Albert heeft hem dit jaar bij zijne nieuwe ook en zal dit bevestigen.

Dus hoe standaard degene was die je gezien hebt en hoeveel minder hij kostte, ik ben benieuwd :?
CBX
Lid
Lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: vr 08/12/06 - 17:40
Motormerk: Honda
Motortype: Honda's
Kleur: Mooi
Bouwjaar: 2016
Dealer: Zelf onderhoud
Technische Bagage: Gedegen kennis
Locatie: Zeeland-Nederland
Contacteer:

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door CBX »

Dit kan natuurlijk ook dan ben je voor 25,- euro klaar! :idea:

Afbeelding
"Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook". G'oeft gin land te hebbe um boer te zen".
Afbeelding
Afbeelding
BUFFEL
Lid
Lid
Berichten: 1282
Lid geworden op: wo 09/05/07 - 11:07
Motormerk: BMW
Motortype: K1600GT
Kleur: GREY
Bouwjaar: 2013
Dealer: Geert Van Mol
Technische Bagage: Leek
Locatie: Beveren-waas

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door BUFFEL »

Het geeft ongetwijfeld veel licht en veel zichtbaarder, maar het grote voordeel van de spoiler op de topkoffer met remlicht is dat niet enkel de auto achter u je gezien heeft, maar omdat hij zo hoog staat, ook het daaropvolgend verkeer.
monneke
In memoriam †
In memoriam †
Berichten: 617
Lid geworden op: vr 05/10/07 - 10:39
Motormerk: Honda
Motortype: ST 1300
Kleur: Silver
Bouwjaar: 2005
Technische Bagage: Leek
Locatie: 2850 Boom

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door monneke »

easyboypan schreef:hallo fuffel, met standaard bedoel ik niet origineel van honda, ook een beetje zoals die kleine voorbeeldjes, maar bij hem was het ook op bovenste rand en over hele lengte. was een zwart buisvormige met in het zicht dus de rode lijn met LED.
hallo fuffel,
Dat gaat hij niet graag horen denk ik #-o :roll:
Wat de Pan kan,kan de Pan alleen
CBX
Lid
Lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: vr 08/12/06 - 17:40
Motormerk: Honda
Motortype: Honda's
Kleur: Mooi
Bouwjaar: 2016
Dealer: Zelf onderhoud
Technische Bagage: Gedegen kennis
Locatie: Zeeland-Nederland
Contacteer:

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door CBX »

BUFFEL schreef:Het geeft ongetwijfeld veel licht en veel zichtbaarder, maar het grote voordeel van de spoiler op de topkoffer met remlicht is dat niet enkel de auto achter u je gezien heeft, maar omdat hij zo hoog staat, ook het daaropvolgend verkeer.
Dat kan ook voor 6,58 euro! :lol:

Afbeelding

Of deze voor 35,50 euro!

Afbeelding

Uitzoeken maar:
Klikker de klik
"Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook". G'oeft gin land te hebbe um boer te zen".
Afbeelding
Afbeelding
afrika-pan
Lid
Lid
Berichten: 733
Lid geworden op: di 23/10/07 - 16:53
Motormerk: BMW
Motortype: R 1250 RT
Kleur: Mars red metallic
Bouwjaar: 2019
Dealer: Ludwig Motors
Technische Bagage: Leek
Locatie: Temse

Re: Spoiler op de Topkoffer

Bericht door afrika-pan »

Zoals Buffel zegt kofferspoiler :? , ik vind het ook veilig en natuurlijk mooi , het oog mag ook wat hebben :) .
Ik heb daarbij onder de koffer nog een stop & mistlicht , dus kan permanent branden ( schakkelaar ) want eerlijk gezegd het achterlicht van de pan valt nogal flauwtjes uit . :cry: :oops:

Grtjes , Afrika-pan
PAN = Pretty And Nice
Pan-european the way of living

De tijd gaat snel gebruik hem wel
Plaats reactie