spiegelkap en pinker

Technische gedeelte voor uw vragen en/of antwoorden met de Honda Pan European ST1300
Plaats reactie
Tenbel53
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19/07/20 - 11:18
Motormerk: Honda
Motortype: Pan European
Kleur: Grijs
Bouwjaar: 2002
Technische Bagage: Leek

spiegelkap en pinker

Bericht door Tenbel53 »

Vraagje voor de creatieve geesten onder jullie...vorige maand mijn pan 1300 tweedehands gekocht blijkt dat die nu een verborgen gebrek heeft, spiegelkap kon niet vastgeklikt worden dacht enkel de 3 clips te vervangen uiteindelijk volgens garage bleek dat een deel van de topkuip gescheurd was en daardoor duw je telkens die clips mee naar achter als je de spiegelkap er wil opduwen...iemand idee hoe ik die kap er toch op vast krijg? Zonder de kost van een nieuwe kuip te moeten doen?
Gebruikersavatar
guyke
Lid
Lid
Berichten: 1825
Lid geworden op: za 08/09/07 - 16:03
Motormerk: Honda
Motortype: ST1300
Kleur: Rood
Bouwjaar: 2011
Dealer: doe veel zelf met hulp van ...
Technische Bagage: Vervang mijn olie zelf/inspecteren
Locatie: Heindonk

Re: spiegelkap en pinker

Bericht door guyke »

Binnenkant met polyester beetje bijwerken.
Dat zou toch moeten lukken denk ik dan. :think:
"Driverke" je zal steeds in gedachten met ons samen rijden.
Guyke & Christel
M-AAR 756 :greetings-wavingyellow:
CBX
Lid
Lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: vr 08/12/06 - 17:40
Motormerk: Honda
Motortype: Honda's
Kleur: Mooi
Bouwjaar: 2016
Dealer: Zelf onderhoud
Technische Bagage: Gedegen kennis
Locatie: Zeeland-Nederland
Contacteer:

Re: spiegelkap en pinker

Bericht door CBX »

Tenbel53 schreef: do 20/08/20 - 00:52 Vraagje voor de creatieve geesten onder jullie...vorige maand mijn pan 1300 tweedehands gekocht blijkt dat die nu een verborgen gebrek heeft, spiegelkap kon niet vastgeklikt worden dacht enkel de 3 clips te vervangen uiteindelijk volgens garage bleek dat een deel van de topkuip gescheurd was en daardoor duw je telkens die clips mee naar achter als je de spiegelkap er wil opduwen...iemand idee hoe ik die kap er toch op vast krijg? Zonder de kost van een nieuwe kuip te moeten doen?
De drie clips los schroeven met een ster schroevendraaier, aan de achterzijde het gehele vlak verstevigen, de clips weer monteren en tevens om de drie "veertjes" een passend
rond rubbertje doen zodat ze niet verder uitzetten.

Afbeelding
"Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook". G'oeft gin land te hebbe um boer te zen".
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie